dimecres, 7 de febrer del 2007

3 propostes per triar


Quin dels 3 candidats, serà el representant de l'imatge del Cor Gospel (The Gospelians)?¿??¿

Aquí ho teniu.

Aspirant numero 1 (gent amb caps de micro al pur estil afro, representant les 3 veus dels cor, soprans, contrals, i tenors.)

Aspirant numero 2 (les arrels del gospel venen del africa, una representació en forma de Admiració (la boca és l'aparell bàsic del cor en forma de G, "gospelians")

Aspirant numero 3 (les 3 veus representades artisticament, formes humanes plenes d'esforç per cantar Gospel)

Espero que us agradi alguna,, yo us podria dir , quina m'agrada, però estic, entre una o l'altra. :)

Xavier :D

6 comentaris:

Noemí Miralles ha dit...

Personalment m'agrada el primer perquè el trobo original, dinàmic i divertit, però el segon també m'agrada força.. i m'agrada la "G" que li has col.locat a la boca, fa un bon efecte, com cantant.... No sé.......
Per cert: Gràcies Xavier pels disenys!!!!
Ptons a tots!

miri ha dit...

jo estic amb la noemi els dos primers m'agraden molt...
però ara acabar-me de decidir... no puc, soc molt indescida.
wenu no gaire res més a dir.
Gràcies Xevi t'ho has currat molt.

Xavier ha dit...

Het agafat les lletres del tercer.. i les he ficat al primer, i es el que millor queda.

Dilluns ho portare impres, aquestos 3 + l'ultim retoc.

Xavier :)

Nuri ha dit...

Eo!!! A mi m'agrada més el primer perquè és senzill, divertit, molt visual i representatiu i potser si que amb les lletres del tercer acabaríem de donar-li el toc final!!! Bona feina Xavier!!

Noemí Miralles ha dit...

Sí que pinta bé tot plegat..... Ja tinc ganes de veure-ho... Pt

Santi Bosch ha dit...

Moltes gràcies Xevi, pel curro que representa.
Si puc donar la meva opinió, a mi també m'agrada el nr. 1, és modern, divertit i senzill i les rodones per boca, bé que mostren l'eforç que s'hi posa. M'encanta i pel que comentes abans si hi poses les lletres del disseny nr. 3 sembla que quedarà més equilibrat. De tote maneres, són bonics tots tres. Repeteixo, moltes gràcies !!!