dimecres, 7 de febrer del 2007

El mestre Dani Alonso ens convida a una gravació del Cor de Gràcia a Terrassa, aquest finde!!

>> >From: "Dani Alonso" >> >To: "Cor de Gosel Girona" ">cordegospel@hotmail.com>>
>Subject: Invitació>> >
Date: Tue, 6 Feb 2007 23:56:26 +0100>> >>>

>Hola! Bon dia!>> >>> >Ahir a l'assaig em vaig oblidar de dir-vos una cosa:
El proper cap de setmana, 10 i 11 de febrer, amb el cor de Gràcia enregistrem un CD a Terrassa.

Estarem tancats tot el cap de setmana a la Jazz Cava de Terrassa, de 11 a 19h, i al vespre, estem a un petit estudi de la ciutat.

Si algú de vosaltres li fes gràcia venir a veuren's, si us fes il.lusió veure un estudi, saver com es grava un disc...esteu convidats.

I també hem convidat a l'Emmanuel Djob, que és el meu mestre, gran músic i gran cantant, que realment val molt la pena conèixe'l i escoltar-lo.

Ja ho he dit, allà estarem.
Una abraçada!
Dani

2 comentaris:

Bernat Recasens i Vert ha dit...

Jo tinc ganes d'anar-hi.
Si algú més també i coincidim en horaris, podriem compartir cotxe.
Proposo dissabte tarda o diumenge matí.
Bernat

Xavier ha dit...

Jo vindria, pero estic molt liat.

Espero que us vagi bé a la gravació

Xavier :)