dimecres, 31 de gener del 2007

La foto Oficial

4 comentaris:

miri ha dit...

Bones gospelianus:
k macus deu meu... i la pinta que fem...
wenu només us volia dir que el video que vaig gravar se sent tot molt bé... però ara... veure's el que es diu veure's, semblem puçes...
vaya merdeta... mai no surt com jo voldria... haurem de seguir practicant... quin remei...
bé... el concert també l'ha gravat en bernat potser ha quedat més decentillu que el meu...
apa dons nois/es ens veiem aquesta nit....
muamuamua

Santi Bosch ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Santi Bosch ha dit...

No t'hi facis mal Mireia!.
Ah, una cosa ! Has sentit a parlar d'una cosa anomenada ZOOM ?

Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha !!!!

Xavier ha dit...

Santi.. no et pasis..

Tu has vist mai els Boney M?¿?

Doncs tu semblaves el negre aquell fent moviments de rentadora..

Ha ha ha ha Mimosinnnn meu

Xavier ;)

PD: Ara va..y la cascas!