dijous, 25 de gener del 2007

Ja tenim domini per la plana web!!!

Hola a tutti!!!
Com veieu anem a tota castanya!!! Ja tenim blog...i sembla que va
funcionant!!!

I a més ...noveta - noveta - novetat!!!!
JA TENIM PLANA WEB OFICIAL!!!

La pàgina serà www.gospelians.com.
He registrat el domini per un any i tenim allotjament per un any també.
D'aquesta manera podrem realitzar les tasques de promoció, informació,
concerts,
fotos, partitures, audios, etc...

M'imagino que en menys de 3 dies ja estarà activa.

PD: Després ja passarem comptes!!! ;)

2 comentaris:

Tona ha dit...

Com m'agrada això del blog i de la pàgina web!! Et falten moltes fotos encara, Maki? La meva, tal i com em preguntaves en el mail, la pots posar estil gore i tal si vols..., ja em mola sé la bruixa!! Jajaja!! Què us haig de dir..., crec que tots m'heu vist el tattoo!! jejeje!! En fi, que a mesura que les vagis rebent, les vas penjant, eh? Que ja tinc ganes de veure aquestes cares tan guapes que tenim en el cor!! Apa, molts petons a tots!! MMUUAAKKSSS!!!

Santi Bosch ha dit...

Hola, Gospelians, accedeixo per primera vegada al blog des de la pàgina web. Que guai, no?
Ja estem immersos, empapats amb la tecnologia punta. Ara només falta que en Xevi ens proposi un MEGASUPERHIPERGIGALOGO. A veure si per a dilluns, tal com ens va dir, ja porta les propostes.
Per cert, quan he rebut el mail de la COORDI a qui li ha tocat enviar-nos el mail ( la Martona ) li he preguntat, dom a COORDI, a veure si sabia quelcom de les classes de cant de les que en Dani ens havia parlat. Si no ho vaig entendre malament, emb va semblar que ens va dir que ens enviaria un mail amb tota la informació. Algú en sap alguna cosa ? o és que per l'edat (JA JA )ja començo a patir l'avcançada d'un Alzheimer ?